5 Simkad Tone Plus untuk dimenangi! ~ Contest@BH

Salam. Lama sungguh tak update.
Takpe. Tapi saya nak hebahkan di sini.
Saya akan adakan contest mudah di sini.

Dengan menjawab beberapa soalan mudah tentang TONE PLUS, anda berpeluang untuk memenangi 1 dari 5 simkad yang akan ditawarkan.

Boleh rujuk entri saya berkenaan Tone Plus.
Isi form yang saya lampirkan, dan menang!

Prasyarat untuk memenangi simkad hebat berharga RM90 ini adalah:

1. Bersedia untuk menyertai Tone Plus Tune Talk ini.
2. Mengekalkan nombor lama anda apabila menyertai Tone Plus.

Itu sahaja.

Tarikh tutup pertandingan bermula hari ini sehingga 24 Oktober 2015 nanti. Birthday saya kot hari tu....hehehe

Berminat? Jangan lepaskan peluang keemasan ini.

Ps: pemenang contest sebelum ni saya akan pos dalam minggu ni. Maaf terlalu lambat. Sabar ye....

Comments

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood